[software-liber] Re: tema site

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 2 12:54:16 EET 2009

2009/2/2 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> Eu am cerut feedback la ultimul proiect, la ciorne.softwareliber.ro

> Subiectul softwareliber.ro, pentru mine a devenit inchis dupa ceva
> saptamani dupa ce a fost lansat cu noua tema.

Nu are cum sa devina inchis daca e un website. E in continua mentenanta.
Nici continutul nici tema nu-s finisate, si a fost pus live tocami sa-l vada
lumea
si sa inceapa sa zica pareri.

> Mie mi se pare foarte curat si lizibil, faptul ca nu prea avem content
> pe el, este o alta treaba, si cum am mai zis, sunt gata sa fac tot ce
> propuneti, da cu rost si cu ajutor. Nu o sa ma apuc sa restructurez

Dar daca tu definesti ce e cu rost si cu ajutor poti sa nu faci nimic din ce
nu iti convine.
Roaga te rog prin mail cateva din cunostintele tale de la geekmeet sa
sugereze ce se poate schimba la site :)

> continutul pentru ca nu am ce restructura. Avem 5 categorii de stiri in
> cruce, dintre care 3 sunt total neimportante pentru majoritatea
> cititorilor? Pagina cu despre, am corectat-o si ce-am mai adaugat o fost
> din experienta, altfel, daca nu zicea Alin ca sunt greseli, nu se
> atingea nimeni de ea...
>
> Daca veniti cu idei ce merita si is faine, facem...

Pai activeaza si pagina de contact noua ce am scris-o

https://bugs.launchpad.net/softwareliber/+bug/323357

:)