[software-liber] Re: tema site

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Feb 2 13:18:44 EET 2009

On Mon, 2009-02-02 at 12:54 +0200, Jani Monoses wrote:
> 2009/2/2 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>
>
>         Eu am cerut feedback la ultimul proiect, la
>         ciorne.softwareliber.ro
>
>         Subiectul softwareliber.ro, pentru mine a devenit inchis dupa
>         ceva
>         saptamani dupa ce a fost lansat cu noua tema.
>
> Nu are cum sa devina inchis daca e un website. E in continua
> mentenanta.
> Nici continutul nici tema nu-s finisate, si a fost pus live tocami
> sa-l vada lumea
> si sa inceapa sa zica pareri.

Jani, sunt cateva proiecte care asteapta sa fie puse. Daca a-s sta la o
tema de pagina web cateva luni de zile, atunci nu as mai face nimic. Cum
am mai zis, modific si refac daca e cazul, insa pana acum, ce s-a propus
nu a gasit nici-o sustinere.

>         Mie mi se pare foarte curat si lizibil, faptul ca nu prea avem
>         content
>         pe el, este o alta treaba, si cum am mai zis, sunt gata sa fac
>         tot ce
>         propuneti, da cu rost si cu ajutor. Nu o sa ma apuc sa
>         restructurez
>
> Dar daca tu definesti ce e cu rost si cu ajutor poti sa nu faci nimic
> din ce nu iti convine.
> Roaga te rog prin mail cateva din cunostintele tale de la geekmeet sa
> sugereze ce se poate schimba la site :)

Ce au Geek Meet-ul cu oile noastre? Nu suntem in stare sa ne intelegem
noi intre noi?
:-/

--
() Campania Panglicii în ASCII