[software-liber] Re: Sarcini, planuri, cod și bug-uri sub atenția grupului

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Feb 2 14:10:53 EET 2009

În data de Lu, 02-02-2009 la 09:07 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> În data de 2 februarie 2009, 00:07, Rus-Rebreanu Alin-Florin
> <netblock la gmail.com> a scris:

> Eu înțeleg lipsa resurselor, dar dacă noi nu ne putem descurca cu
> software liber ...
> Chiar dacă launchpad ar fi software liber, tot ar trebui instalat la
> noi, ca dovadă că putem să ne descurcăm cu software-ul liber.
>
> Tot din comoditate instalează lumea Windows sau software proprietar.
Launchpad va fi software liber.

Consider că e fain că nu trebuie să îl instalăm noi.

Mulți folosim Gmail, google apps sau google code. Nu e software liber și
probabil nici nu va fi.

Driverul/firmware de la placa fără fir e proprietar și cred că mulți îl
folosim.

Eu unul zic că nu are rost să instalăm Trac sau să mai hacăm la module
de Wordpress.

În timp ce văd interesul ca Gmail sau Google code să rămână un sistem
deschis, pentru Launchpad avem promisiunea că va fi software liber.

Nu cred că se pune problema ca datele să fie pierdute în Launchpad sau
Canonical să blocheze proiectele. Sunt doar niște bug-uri amărâte.

Putem să folosim Launchpad sau putem să renunțăm la el, dar pentru 2,3
buguri nu cred că are rost să ne chinuim cu instalarea Trac-ului și apoi
să facem conturi ... etc.

Nu cred că demonstăm mare lucru prin faptul că avem Trac.

--
Adi Roiban