[software-liber] Re: tema site

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Feb 2 15:42:34 EET 2009

În data de Lu, 02-02-2009 la 13:22 +0200, Jani Monoses a scris:
>         Ce au Geek Meet-ul cu oile noastre? Nu suntem in stare sa ne
>         intelegem
>         noi intre noi?
>
> Au experienta cu situri web din cate am inteles. Nu suntem in stare sa
> ne intelegem intre noi pentru
> ca nici unii nu suntem designeri web si avem pareri si gusturi
> diferite :)
>
> Jani

Eu unul merg pe mâna lui Stas.
În fond și la urma urmei el este principala personă care a muncit pentru
realizarea noului site.

Dacă vine altcineva și ne oferă un site funcțional cu o temă faină sunt
dispus să discutăm propunerea.

Altfel aș vrea ca site-ul să rămână așa, să mai facem puls, și să
începem să ne concentrăm pe activități prin care putem aduce conținut
site-ului.

La început pagina grupului a fost statică, apoi am pus mambo, apoi am
pus mediawiki, apoi am pus joomla, apoi am pus wordpress cu vre-o 2, 3
tipuri înfățișări.
Din punctul meu de vedere aceasta problemă nu se va rezolva curând și aș
prefera să o lăsăm pentru mai încolo.

--
Adi Roiban