[software-liber] Re: tema site

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Feb 2 15:58:22 EET 2009

> Eu unul merg pe mâna lui Stas.
> În fond și la urma urmei el este principala personă care a muncit pentru
> realizarea noului site.

Pai nu pot munci mai multe persoane in acelasi timp, pana nu e lansat :)
Iar dupa se pot face sugestii.
Sau daca ma bag eu acum si refac situl ramane asa ca eu am muncit? Pana se
baga altcineva si il rescrie iar?
Chiar nu putem comunica 3-4 persoane?

> Dacă vine altcineva și ne oferă un site funcțional cu o temă faină sunt
> dispus să discutăm propunerea.

De ce totul sau nimic? Credeam ca ideea de construit un site  pornind de la
ceva si evoluindu-l bazat pe feedback
e mai ok ( ca la soft sau orice altceva)

> Altfel aș vrea ca site-ul să rămână așa, să mai facem puls, și să
> începem să ne concentrăm pe activități prin care putem aduce conținut
> site-ului.

Si unde pui continutul? in treimea din site care nu e ocupata de header si
footer? :)

> La început pagina grupului a fost statică, apoi am pus mambo, apoi am
> pus mediawiki, apoi am pus joomla, apoi am pus wordpress cu vre-o 2, 3
> tipuri înfățișări.

Da, si de nici unele nu eram multumiti, si toate erau rescrieri de la 0.