[software-liber] Re: Rezumat intalnire 4.02.2008

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Feb 5 10:13:13 EET 2009

În data de 5 februarie 2009, 01:41, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

>      * Stabilit unealtă de coordonare Trac/SF/LP/GC
>
> 3. Făcut stiri.softwareliber.ro (puls.softwareliber.ro) pe tema siteului

Uite un alt avantaj al formării unei asociații, va exista statutul de membru
și vom putea vota fără discuții. Totuși decât vot prefer responsabilități
asumate, dar uneori e nevoie de un vot democratic.

Eu prefer puls.softwareliber.ro pentru că nu are diacritice cuvântul. Fiind
pe lângă un alt cuvânt englezesc, software, nu e la mintea cocoșului să pui
ș în loc de s mental.