[software-liber] Re: Rezumat intalnire 4.02.2008

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Feb 5 10:26:28 EET 2009

2009/2/5 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>

> În data de 5 februarie 2009, 01:41, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> Uite un alt avantaj al form─ârii unei asocia╚Ťii, va exista statutul de
> membru ╚Öi vom putea vota f─âr─â discu╚Ťii. Totu╚Öi dec├ót vot prefer
> responsabilit─â╚Ťi asumate, dar uneori e nevoie de un vot democratic.

Nu stiu cum e cu statutul de membru in asociatie (si daca e diferit de
membru fondator, pe care ar fi bine sa-i tinem la minimul legal sa avem cat
mai putina birocratie), dar daca trebuie hartogarie pt ca un nou venit sa
intre in asociatie zic ca nu ar trebui legat de calitatea de membru al
sl.rosi de dreptul de vot.

As zice ca asociatia legala sa fie cat de mica si sa se ocupe doar de ce nu
se poate face de catre un grup informal si online, iar deciziile sa le luam
in acest grup din urma. Deci GSL - comunitatea de membri activi si cat de
multi, asociatia - suportul legal pt a fi luati mai in serios unde nu se
discuta cu persoane fizice, cu membri cat se poate de putini dar care au
suportul si increderea intregului grup.
Doar daca se ajunge la impas sa se ia decizii de catre cei din asociatie. Sa
fie echilibru cumva intre dictatura binevoitoare, anarhie si meritocratie :)

Jani