[software-liber] Re: hackergotchis

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Feb 5 13:57:43 EET 2009

Stas SUSHKOV wrote:

> Propun ca fiecare sa-si puna hackerogotchi-ul pe LP, de acolo poate fi
> simplu de-l inclus pe planet, si in acelasi timp il poti si actualiza.
> Sa fie descentralizata totusi treaba... ;)

Asa avem la Planet Fedora, cine vrea sa fie agregat pune un fisier pe
contul lui de la fedorapreople.org in care specifica adresa feed-ului si
a hackergotchi-ului (folosind sintaxa Planet) si totul este preluat
automat, e foarte comod, dar eu prefer sa NU imi fac cont pe LP numai
pentru a putea actualiza informatiile despre mine pe planet.sl.ro.