[software-liber] Re: Document cdep.ro

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Vin Feb 6 13:49:33 EET 2009

Salut Aline și restul cititorilor,

În data de 6 februarie 2009, 02:52, Rus-Rebreanu Alin-Florin
<NetBlock la gmail.com> a scris:

> http://www.cdep.ro/interpel/2007/i2587A.pdf
>
> Un deputat din Constanta adreseaza Ministerului Educatiei un document
> redactat de un contribuabil, referitor la afacerile ministerului cu
> firma Microsoft.
>
> E o lectura interesanta. Cred ca l-am putea aduce la zi si eventual sa
> il predam si noi deputatilor din circumscriptile din care le-am dat
> votul.
>
> Spor

Lectura a fost mult mai interesantă decât mă așteptam. Îmi amintește
de băieții cu băncile și industria de mașini care cer bani de la stat (de
la noi, adică) ca tot noi să le aducem profit pe urma folosirii
„serviciilor" lor.

Întristat,
Igor

--