=?x-unknown?Q?[software-liber]_Re:_Curs_de_ini_iere_=EEn_open_source?=

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Feb 6 22:21:05 EET 2009

On Fri, 2009-02-06 at 22:04 +0200, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Salut,

Salut,

> Noi cei din ROSEdu vom organiza în semestrul următor un curs de
> inițiere în open-source: prezentări și laboratoare de licențe,
> bugtracking, svn/git, etc. urmat de câteva laboratoare în care se
> lucrează în echipă la un proiect (pentru detalii:
> http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/OSCDC/Structura ).

fain :).

> Avem nevoie de ajutor în două direcții:
> 1. alegerea unui nume: în ROSEdu suntem cam geekeri și incapabili să
> inventăm un nume potrivit, cu lipici și formulat în limba română.
> Variantele curente:
>  * Open Mind
>  * EcOS (Ecosisteme Open-Source)
>  * OSCDC (Open Source Community and Development Course)
>  * CDCOS (Curs de Dezvoltare si Comunitate Open Source)
>  * SOS (Sisteme Open Source)

Sincer, eu nu aș merge pe acronime. Optez pentru Sisteme Open Source.

> 2. idei de proiecte – echipe de vreo 5 studenți, durata estimată: 4 săptămâni
>   lista curentă de propuneri de proiecte:
>   http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/OSCDC/Organizare/IdeiProiect

Unele proiecte sunt ok, altele, părerea mea că nici nu se înscriu în
Sisteme Open Source (chestia cu organizarea examenelor). Eu aș căuta mai
mult prin wishlist-ele de la Ubuntu/Fedora (nu de aia, însă sunt cele
mai populare) sau alte sisteme de operare, sau prin ToDo-urile unor
proiecte faine (Giver ar fi o chestie faină de-l extins, plus mai are și
bug-uri). Să nu zic că KiwiLinux are nevoie de cineva să rescrie un
grub-restore. Nu le văd rost-ul la o bună parte din proiectele
propuse. :(

P.S.: Cei din Cluj, ce ziceți de un workshop vara aceasta, așa cum se
făcea în vremurile vechi :) (Mă bag la orice, fie organizat la UT fie
UBB)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/