[software-liber] Re: Curs de inițiere în open source

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Sâm Feb 7 18:16:05 EET 2009

Nu mi-aș face prea multe probleme cu bugurile sau cu îmbunătățirile
din Fedora. Cei de acolo știu exact ce fac, marea majoritate sunt
profesioniști.

M-aș îndrepta mai bine spre Ubuntu, care este leaderul absolut în ceea
ce privește bugurile cu cuvântul „romanian” în descriere. Au probabil
mai multe buguri specific românești decât tot restul distribuțiilor la
un loc. Numai despre speller am numărat recent 6 buguri.

Lucian
--
http://rospell.sourceforge.net