=?x-unknown?Q?[software-liber]_Re:_Curs_de_ini_iere_=EEn_open_source?=

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Sâm Feb 7 20:00:32 EET 2009

On Sat, 2009-02-07 at 09:49 -0800, Lucian Constantin wrote:

> N-aș băga mâna-n foc.

> Probabil trebuie să vă mutați de pe launchpad pe bugzilla. Suportă
> search :)

Lucian, în locul tău m-aș abține, aici merge vorba despre o chestiune ce
trebuie să ademenească oameni, nu merge vorba de politică  și nici de
preferințe, the poing is, că cei care vine o vor face din pasiune,
pasiunea de a cunoaște ceva nou, iar băieții de la RosEdu oferă o șansă
la capitolul materializarea pasiunii. Eu aș căuta cum să mă fac
folositor în acest context, nu cum să torn mai mult gaz pe foc (chiar și
dacă discuția voastră ar trebui privită drept glumă!).

Ce ține de proiectele la care se va putea aplica, propun să ca fiecare
să vină cu o propunere, iar acestea să se pună într-un sondaj,
bineînțeles dacă există vre-o logică și interes pentru rezultatele
acestuia (l-aș pune pe blog și l-aș trimite și pe grupurile studențești
la care sunt abonat).

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/