[software-liber] Re: Curs de inițiere în open source

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Dum Feb 8 16:55:21 EET 2009

Stas SUSHKOV wrote:
> Lucian, în locul tău m-aș abține...

Nu știu exact ce este mai deranjant, că Ubuntu are grămezi de buguri
pe care nu le rezolvă nimeni, sau că a început să se vorbească public
despre asta.

> Eu aș căuta cum să mă fac
> folositor în acest context, nu cum să torn mai mult gaz pe foc...

Ești bolnav.

> Ce ține de proiectele la care se va putea aplica, propun să ca fiecare
> să vină cu o propunere

Sugestia mea este să se înființeze un grup (eventual studențesc) care
să preia toate bugurile românești din Ubuntu. Așa cum stă treaba
astăzi, zona de buguri respectivă a fost abandonată. Există mulți
utilizatori pe care Ubuntu nu va putea să-i țină fără să rezolve
buguruile cu specific mioritic. Atracția să te muți pe altceva este
foarte mare.

Este o problemă pe care distribuții de genul Fedora, SUSE, FreeBSD nu
o au.

Lucian
--
http://rospell.sourceforge.net