=?x-unknown?Q?[software-liber]_Re:_Curs_de_ini_iere_=EEn_open_source?=

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Feb 8 17:10:02 EET 2009

On Sun, 2009-02-08 at 06:55 -0800, Lucian Constantin wrote:

> Nu știu exact ce este mai deranjant, că Ubuntu are grămezi de buguri
> pe care nu le rezolvă nimeni, sau că a început să se vorbească public
> despre asta.

> Ești bolnav.

> fiecare
>
> Sugestia mea este să se înființeze un grup (eventual studențesc) care
> să preia toate bugurile românești din Ubuntu. Așa cum stă treaba
> astăzi, zona de buguri respectivă a fost abandonată. Există mulți
> utilizatori pe care Ubuntu nu va putea să-i țină fără să rezolve
> buguruile cu specific mioritic. Atracția să te muți pe altceva este
> [...]

Mesajul meu era altul, păcat că nu a ajuns la adresat.
Lucian, mai citește încă o dată subiectul acestei discuții, apoi mai
citește încă o dată ce se dorește de la această discuție, apoi (sper să
nu exagerez cu rugămințile) recitește-ți ultimul mesaj.
Dacă nici acum nu e clar, mesajul este:
ÎNCEPI O DISCUȚIE TOTAL PE LÂNGĂ! NU ACESTA ESTE SCOPUL INIȚIATIVEI
BĂIEȚILOR DE LA ROSEDU!!!

Dacă neapărat ții la o discuție despre subiectul de care te-ai legat,
crează această discuție printr-un nou mesaj cu subiectul respectiv.

M-am săturat să se tot bage lumea în seamă la locul nepotrivit. Tot ce
mă înteresează e să văd cum organizează băieții de la RosEdu inițiativa
descrisă (că poate și eu vreau să fac ceva în gen la facultatea mea).
Iar faptul că pe un coleg de pe listă îl deranjează situația bug-urilor
din Ubuntu, sau că-s „bolnav”, și vrea să facă zarvă din acestea, e o
chestiune ce nu are de-a face cu interesele mele (cel puțin în cazul de
față).

Un weekend fain.

--
() Campania Panglicii în ASCII