[software-liber] Re: Curs de inițiere în open source

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Feb 8 17:53:16 EET 2009

On Feb 7, 2009, at 6:16 PM, Lucian Constantin wrote:

> Nu mi-aș face prea multe probleme cu bugurile sau cu
> îmbunătățirile
> din Fedora. Cei de acolo știu exact ce fac, marea majoritate sunt
> profesioniști.
>
> M-aș îndrepta mai bine spre Ubuntu, care este leaderul absolut în
> ceea
> ce privește bugurile cu cuvântul „romanian” în descriere. Au
> probabil
> mai multe buguri specific românești decât tot restul
> distribuțiilor la
> un loc. Numai despre speller am numărat recent 6 buguri.
>
> Lucian
> [...]

Pentru a menține discuția contructivă aici este lista cu bug-urile
din Ubuntu ce conțin romanian
https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+bugs?
field.searchtext=romanian&orderby=-
importance&search=Search&field.status%3Alist=NEW&field.status%
3Alist=INCOMPLETE_WITH_RESPONSE&field.status%
3Alist=INCOMPLETE_WITHOUT_RESPONSE&field.status%
3Alist=CONFIRMED&field.status%3Alist=TRIAGED&field.status%
3Alist=INPROGRESS&field.status%
3Alist=FIXCOMMITTED&field.assignee=&field.bug_reporter=&field.omit_dupes
=on&field.has_patch=&field.has_no_package=

Eu unul sunt bucuros dacă lumea se îndreaptă spre bugurile sau
funcționalitățile din Ubuntu.

Deasemenea mă bucur că Fedora nu are bug-uri și este un sistem
perfect!

Mi-ar place ca dezvoltarea de noi funcționalități să se facă
upstream.

Pentru lucrul cu bug-urile se poate lua în considerare participarea
la 5-a-day
https://wiki.ubuntu.com/5-A-Day

Spor!
Adi