[software-liber] Re: Curs de inițiere în open source

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Lun Feb 9 12:36:53 EET 2009

Bună ziua,

[puțin offtopic...]

Ca bucureștean și ca persoană familiarizată cu Politehnica de aici, îndrăznesc
să fac celor de la ROSEdu o sugestie:

Poate puteți lua legătura și cu cei din afara Facultății de Automatică - mă
gândesc, în primul rând, la studenții și asistenții mai tineri de la facultățile
cu profil mecanic.

În anii mici, orice student politehnist non-automatist face un curs introductiv
de programare. Sunt SIGUR că pe-acolo sunt cadre didactice și studenți
interesați, unii dornici să devină membri, sâ dea o mână de ajutor...

Personal, am ținut, acum câtva timp, o prezentare (foarte generală) despre Linux
și Free Software pentru studenții cu profil mecanic, la invitația unui cadru
didactic interesat.

De asemenea, sunteți în legătură/cunoașteți persoane interesate și în ASE și
Institutul de Construcții ? Cum am putea lua legătura cu grupurile de pe-acolo ?
Este IMPOSIBIL să nu găsim oameni „deschiși” și în aceste institute (nu numai
studenți, dar mai ales cadre didactice...)

Numai bine,
Răzvan