[software-liber] Re: Curs de inițiere în open source

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Lun Feb 9 15:35:25 EET 2009

2009/2/9 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:
> Cam pe unde se situează cursul ăsta comparativ cu planul de învățământ din
> universități ?
> E o activitate doar tolerată de universitate sau ceva mai mult ?

Momentan da, are statutul de activitate tolerată. Multe dintre
lucrurile pe care ni le-am propus se regăsesc într-un curs din
programa facultății, anume Ingineria Programării din anul III.

Dacă lucrurile merg bine, acest curs alternativ (care nu este singura
inițiativă de acest gen), ar putea, cred, intra în programă și aduce
credite studenților.

Alex Eftimie