[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Mie Feb 11 08:43:52 EET 2009

2009/2/11 Adi Roiban <adi la roiban.ro>

> Salut,
>
> Deci avem agenda pentru prima întâlnire, acum rămâne să vedem când va
> avea loc prima întâlnire.

Daca este vorba despre o adunare care se adreseaza comunitatii, as dori sa
pariticip.

> O facem în timpul săptămânii sau în weekend?
>
>  * eu sunt pentru în timpul săptămânii
>

> O facem în timpul programului de lucru (înainte de 6) sau seara
>
>  * eu sunt pentru în timpul programului de lucru :D

Mi se pare o idee buna, dar daca se va organiza dupa cum s-a sugerat atunci
nu pot participa din lipsa de timp si presupun ca se mai afla si altii in
aceeasi situatie (asta daca adunarea se adreseaza comunitatii). Asa ca -1

> E ok dacă o facem pe freenode #gsl?
>
>  * eu sunt OK

Dupa parerea da

> Spor!
> --
> Adi Roiban

Spor!
Varga Levente

--
Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.