[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Feb 11 08:56:05 EET 2009

Varga Levente wrote:
> 2009/2/11 Adi Roiban
>
>     O facem în timpul săptămânii sau în weekend?
>
>      * eu sunt pentru în timpul săptămânii
>

>     O facem în timpul programului de lucru (înainte de 6) sau seara
>
>      * eu sunt pentru în timpul programului de lucru :D
>

> Mi se pare o idee buna, dar daca se va organiza dupa cum s-a sugerat
> atunci nu pot participa din lipsa de timp si presupun ca se mai afla si
> altii in aceeasi situatie (asta daca adunarea se adreseaza comunitatii).
> Asa ca -1

Am senzatia ca daca intilnirea se organizeaza pe IRC atunci o parte mai
mare de posibili participanti vor inclina spre tinerea ei in timpul
programului de lucru si in afara acestuia daca este vorba de o intilnire
offline. Eu unul asa as prefera daca as fi cadru decizional.