[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Feb 11 12:20:07 EET 2009

#gsl, in timpul saptamanii,  dar as prefera mai spre seara, 10, 11 :)

> Am senzatia ca daca intilnirea se organizeaza pe IRC atunci o parte mai
> mare de posibili participanti vor inclina spre tinerea ei in timpul
> programului de lucru si in afara acestuia daca este vorba de o intilnire
> offline. Eu unul asa as prefera daca as fi cadru decizional.

Cred ca toti care contribuim la GSL decidem, ca in functie de cum poate
participa  lumea interesata de contribuit se va reflecta in prezenta.