[software-liber] Re: Prezentare Asociatie

Laura Dani lauradani la gmail.com
Mie Feb 11 16:25:04 EET 2009

Salut,

Sunt traininguri disponibile pentru organizatii din Romania.

Vrea cineva sa mearga din partea Software liber?

Cel mai apropiat ca timp e in Suedia, data limita pentru
depunerea cererii e 15, adica duminica, tine 4 zile, din
16 pana in 20 martie si tema trainingului este "Implicarea
in structurile democrate".

In mare ar trebui sa ne invete cum sa educam populatia.

Toate costurile sunt acoperite: drumul de Agentia Nationala
Romana si restul costurilor de Agentia Nationala Suedeza.

Ma mai interesez si va tin la curent.

Daca vreti sa mergeti si de la voi, trebuie sa depunem 2
cereri. Eu am modelele de cereri, voi numai trebuie sa va
hotarati daca vreti sa "Ganditi global si sa implementat local" :P
(asta e motto-ul trainingului)

Numai bine,
Laura