[software-liber] Re: Prezentare Asociatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 11 17:28:13 EET 2009

În data de Mi, 11-02-2009 la 16:25 +0200, Laura Dani a scris:
> [...]

> depunerea cererii e 15, adica duminica, tine 4 zile, din
> 16 pana in 20 martie si tema trainingului este "Implicarea
> in structurile democrate".
> In mare ar trebui sa ne invete cum sa educam populatia.
>
> Toate costurile sunt acoperite: drumul de Agentia Nationala
> Romana si restul costurilor de Agentia Nationala Suedeza.
>
> Ma mai interesez si va tin la curent.
>
> Daca vreti sa mergeti si de la voi, trebuie sa depunem 2
> cereri. Eu am modelele de cereri, voi numai trebuie sa va
> hotarati daca vreti sa "Ganditi global si sa implementat local" :P

Eu aș putea merge.
Ar fi interesant să aflăm ce se întâmplă și prin alte părți și alte
domenii.

Poți să îmi trimiți un formular/formularele?

Mersi!
Adi

--
Adi Roiban