[software-liber] Re: Prezentare Asociatie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 11 17:30:20 EET 2009

În data de Lu, 09-02-2009 la 14:18 -0800, Laura Dani a scris:
> Salut,
>
> Ma gandeam ca poate ati fi interesati sa tinem o prezentare
> despre organizarea interna a unei asociatii, statutul legal,
> actele ce trec prin asociatie, raportul si bugetul, contabilitatea
> primara, despire ce ni se ofera ca posibilitati de la stat si/sau UE.
>
> Daca v-ar fi interesant asa ceva, ne-am putea intalni pentru o mica
> prezentare si discutii.
>
> Numai bine,
> Laura
Salut,

Cred că această prezentare ar fi interesantă nu doar pentru Grupul
pentru software liber.

Poate putem da un anunț mai general și să afle de ea și alte persoane.

Eu unul abia aflu una alte despre procesul de instituționalizare a
grupului.

Cine va ține prezentarea?

Vă gândiți doar la o prezentare pentru grup?
--
Adi Roiban