[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 11 17:45:39 EET 2009

În data de Mi, 11-02-2009 la 08:56 +0200, Nicu Buculei a scris:

[snip]
> Am senzatia ca daca intilnirea se organizeaza pe IRC atunci o parte mai
> mare de posibili participanti vor inclina spre tinerea ei in timpul
> programului de lucru si in afara acestuia daca este vorba de o intilnire
> offline. Eu unul asa as prefera daca as fi cadru decizional.
E întâlnire pe IRC.
Ești cadru decizional.

Facem întălnirea în următoarea miercuri?

Lucian, nu ai o fereastră în timpul zilei ?

Pe la ora 16.00 ?

Spor!
--
Adi Roiban