[software-liber] Re: Sfaturi despre demersul introducerii Open Source in educatie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Feb 12 13:55:10 EET 2009

Buna initiativa lui Calin.

Eu as zice ca asemenea mailuri care nu tin strict de un LUG anume (intalniri
la bere, prezentari locale, site propriu) ci de promovare SL ce poate privi
si pe altii sa fie pe lista aceasta. Asa ne adunam mai multi si ne ajutam
mai bine. Swliber s-a desprins din lista CJLUG initial tocmai din aceasta
cauza sa colaboram cu LUGuri din toata tara.

Jani