[software-liber] Re: Sfaturi despre demersul introducerii Open Source in educatie

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Feb 12 14:50:32 EET 2009

În data de 12 februarie 2009, 13:55, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Buna initiativa lui Calin.
>
> Eu as zice ca asemenea mailuri care nu tin strict de un LUG anume (intalniri
> la bere, prezentari locale, site propriu) ci de promovare SL ce poate privi
> si pe altii sa fie pe lista aceasta. Asa ne adunam mai multi si ne ajutam
> mai bine. Swliber s-a desprins din lista CJLUG initial tocmai din aceasta
> cauza sa colaboram cu LUGuri din toata tara.

De acord și legat de subiect, cred că calea spre o asemenea inițiativă
e ori luat legătura cu deputații locali și convinși să înainteze ei
problema mai departe guvernului ori ceva de genul să ne legăm cu
lanțuri în fața unei clădiri. O cerere din asta din partea unui
cetățean oarecare probabil că ajunge la wc.