[software-liber] Re: Scrisoare catre deputatul local privind Open Source in MEC si administratie

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Feb 12 17:17:17 EET 2009

Salut,

Mă simt nevoit să dau un exemplu de discuție prin email între mine și
o instituție a statului, Academia Română.

Mesajul meu:

de la	Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>
către	inst la iordan.lingv.ro
subiect	Dicționare

Bună ziua,

Numele meu este Alexandru Szasz și fac parte din echipa
colaboratorilor la programul Open Office și alte programe cu sursă
liberă. Actualmente lucrăm la un corector ortografic și am dori să
știm dacă este posibil să primim în format electronic lista de cuvinte
din dicționarele la care lucrați.

Vă mulțumesc pentru atenție.

Răspunsul primit:

de la	Ioana Vintila-Radulescu <ioanar1 la rdslink.ro>
către	alexxed la gmail.com

NU
Ioana Vintila-Radulescu,
director adjunct
_____________________________
Drumul Taberei 37, Bl. Z43, ap. 53
061358 Bucuresti, Romania
Tel/Fax:  +40-21-7466948

Pentru inspirație despre cum ar trebui să arate textele astea ca să
primească mai mult de un NU fără bună ziua sau du-te naibii, se pot
studia documentele de pe cdep.ro.

Exemplu: http://209.85.129.132/search?q=cache:MGvb_iFnceUJ:www.cdep.ro/proiecte/2006/100/70/3/pvg173.pdf+codificarea+standardizata+a+setului+de+caractere+romanesti&hl=ro&ct=clnk&cd=6&gl=ro&client=firefox-a

Dar țin să mă repet, prima dată trebuie luat legătura cu un deputat
local, el poate ajuta la formularea unui text care să fie pus într-o
formă astfel încât să fie obligatoriu să primească răspuns.