[software-liber] Re: Scrisoare catre deputatul local privind Open Source in MEC si administratie

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Joi Feb 12 17:37:11 EET 2009

calin.miclaus la gmail.com wrote:
> I've shared a document with you called "Buna ziua domnule deputat,":
> http://docs.google.com/Doc?id=dkwbj2t_8gmq6qwfh&invite=4nfb53
> <http://docs.google.com/Doc?id=dkwbj2t_8gmq6qwfh&invite=4nfb53>
>
> It's not an attachment -- it's stored online at Google Docs. To open
> this document, just click the link above.
> ---
>
> E doar o schita, ce-i scris va fi corectat si ordonat.
> Va invit sa participati.
> Nu trebuie sa depaseasca 2 pagini.
>
> Buna ziua domnule deputat,
>
> Ma numesc Miclaus Calin Bogdan si va scriu in legatura cu adoptarea
> [...]

E bun inceputul, Calin, felicitari ! Te asigur de tot sprijinul meu
pentru continuare.

Pentru moment, in fuga, ar trebui sa lamurim un lucru: care este
situatia prelungirii sau schimbarii acelui contract ? Daca el expira in
aprilie, pregatirea si chiar semnarea altuia poate sa se faca in
februarie, sau poate chiar s-a semnat deja !
Stiti ceva, cine se ocupa ? Asta ar fi destul de urgent: o interventie,
daca se poate, pentru a preintampina continuarea ... !

Redactarea scrisorii depinde si de aceasta situatie. De asemenea si
tintele carora le este adresata. La continut, ma mai gandesc si eu !

Ioan