[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Joi Feb 12 22:06:17 EET 2009

De ce nu s-ar face intr-o sambata seara, ceva mai tarzior ? poate ca
audienta ar fi mai larga, fixat un interval de discutie si cred ca toata
lumea ar fi multumita ?!?!

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect