[software-liber] Re: Scrisoare catre deputatul local privind Open Source in MEC si administratie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Feb 12 22:18:29 EET 2009

Asa e daca scrii la bugetari, nu trebuie sa fie politicosi cu clientul :)

Legat de continut la scrisoarea lui Calin: as fi mult mai succint in
introducere, fara caracteristicile acelea ca bullets si fara ambiguitatea de
99% gratuite.
Nici de e licenta EUPL nu as zice, cred ca e facuta doar ca erau bani
publici de spart pe asa ceva si nu intelegeau cei care au facut licentele
existente.
Ce se pate adopta in invatamant si admin pt inceput e tot sub
Apachet/MPL/GPL.BSD

Ar trebuie si pe sl.ro sa avem o pagina *foarte buna si simpla* despre ce e
FOSS si sa o mai punem in linkuri si scrisori.

Legat de forma :nu ar trebui scris cu diacritice?