[software-liber] Re: Scrisoare catre deputatul local privind Open Source in MEC si administratie

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Feb 12 22:24:03 EET 2009

> Intr-adevar, e delicat si trebuia cautata o exprimare cit mai buna, dar
> exista si posibilitatea de a sublinia crearea de locuri de munca,
> prosperitate pe plan local. Nu da bine sa spui "de ce sa trimitem banii
> nostri munciti cu greu in SUA" asa cum spun chinezii, rusii sau cubanezii,
> dar poti sublinia pastrarea banilor pe plan local, asa cum spun europenii.
>
> Mai degraba citate studii si statistici legate de cum poate ajuta industria
locala IT decat hand-waving. Citate nu numai tarile EU ci si tendinta Rusiei
Indiei Chinei de a-si asigura controlul asupra infrastructurii proprii. Daca
e sa scriem scrisori trebuie sa fie pline de pozitii bine fundamentate si
backed-up. Ca mai vag se scrie si in presa, si stim si simtim si noi ca e
asa, dar trebuie sa fie cat mai greu de contestat ce punem 'la dosar'