[software-liber] Re: Scrisoare catre deputatul local privind Open Source in MEC si administratie

Ioan Fericel mirabit la gmail.com
Vin Feb 13 11:23:08 EET 2009

Ioan Fericel wrote:

> E bun inceputul, Calin, felicitari ! Te asigur de tot sprijinul meu
> pentru continuare.
>
> Pentru moment, in fuga, ar trebui sa lamurim un lucru: care este
> situatia prelungirii sau schimbarii acelui contract ? Daca el expira
> in aprilie, pregatirea si chiar semnarea altuia poate sa se faca in
> februarie, sau poate chiar s-a semnat deja !
> Stiti ceva, cine se ocupa ? Asta ar fi destul de urgent: o
> interventie, daca se poate, pentru a preintampina continuarea ... !
>
> Redactarea scrisorii depinde si de aceasta situatie. De asemenea si
> [...]

  Iata ceva despre continuarea acelui contract:

http://www.mcti.ro/index.php?id=20&lege=461&L=2

http://www.google.ro/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&url=http%3A%2F%2Fwww.sgg.ro%2Flegislativ%2Fdocs%2F2008%2F10%2F3ydxfz7h8t9p2cw6s4r_.pdf&ei=9CSVSeGgMoiS0AWsudmgCg&usg=AFQjCNFoqx49oKNOYDlc7A0eAGoxPL3Uvw&sig2=zQAGIXqphu4CXwKS2oTt8Q

  Interesante si cifrele, si nota de fundamentare pentru actul aditional
4, sectiunea consultari !

Ioan