[software-liber] Re: Document Freedom Day

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Feb 17 11:32:58 EET 2009

Jani Monoses wrote:
> 2009/2/17 Răzvan Sandu
>     Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
>
>         Printre cei de la UPB o sa gasesti fara indoiala colaboratori,
>         cei de la ROSEdu.
>
>     Da, nu UPB-ul e problema, ci restul facultăților din București... :-(
>

> Nu trebuie neaparat colaboratori la toate. Daca se face la UPB si de la
> alte facultati sunt invitati ca simpli spectatori deja e un pas bun :)

Daca putem face ceva la Politehnica, hai sa facem, chiar daca nu avem
participanti de la alte universitati: facem si ceva zgomot in
"blogosfera", poate ajunge si ceva prin presa, ne mai facem si noi
cunoscuti ca organizatie, e totusi ceva mai mult decit daca ne-am plinge
ca nu avem relatii.