[software-liber] wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Feb 17 13:02:51 EET 2009

Salut,
eu aș adăuga acest subiect pentru întâlnirea de joi (dacă nu greșesc).

Dacă decidem, se pune, dacă nu, asta e.

Sincer să fiu, nu văd nici-o problemă cu pusul unui wiki, însă adevărul
e că dacă vrei să aibă succes acel wiki, tre să stai să-l integrezi
frumos cu pagina principală, să-l legi la un cont de
launchpad/echivalentu, să-i faci reclamă. Toate acestea se pot face,
însă eu m-aș băga numai dacă a-ș vedea că întradevăr se merită (nu e că
ai zis tu, Constantin și eu...) și că avem unele lucruri bine puse la
punct (cum îl integrăm, cum o să arate, etc ). La ubuntu.ro de ex. nici
acum nu e clară faza cu autentificarea (bug-ul încă e deschis), la
puls.sl.ro nici atât, la softwareliber.(org).ro nici nu se mai discută,
numai zarvă o fost.

Deci, până nu văd ceva pe hârtie clar (nu vreau UML =), doar să știu
vectorul că de energie facem rost), sunt în pauză.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/