[software-liber] Re: wiki

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Feb 17 13:12:53 EET 2009

2009/2/17 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> Salut,
> eu aș adăuga acest subiect pentru întâlnirea de joi (dacă nu greșesc).

Ok.

> Dacă decidem, se pune, dacă nu, asta e.
>
> Sincer să fiu, nu văd nici-o problemă cu pusul unui wiki, însă adevărul
> e că dacă vrei să aibă succes acel wiki, tre să stai să-l integrezi
> frumos cu pagina principală, să-l legi la un cont de

> launchpad/echivalentu, să-i faci reclamă. Toate acestea se pot face,
> însă eu m-aș băga numai dacă a-ș vedea că întradevăr se merită (nu e că

Merita, doar am enumerat pentru ce e folosibil. Si pe lista deja circula de
ceva vreme documentatii.
In wiki se pot pune si draftrui pentru paginile finale din wordpress.

De acord ca trebuie ceva autentificare (openid e bine zic)
Cu integratul  in site nu as pierde vremea, sa fie utlizabil si mai vedem.