[software-liber] Re: wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Feb 17 13:19:05 EET 2009

On Tue, 2009-02-17 at 13:12 +0200, Jani Monoses wrote:
> 2009/2/17 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>
>

> De acord ca trebuie ceva autentificare (openid e bine zic)
> Cu integratul  in site nu as pierde vremea, sa fie utlizabil si mai
> vedem.

Trebuie observat și faptul că cu cât mai bine și mai user friendly a
început să arate ubuntu.ro (per total) cu atât sunt șanse mai mari să
lucre cineva cu el. Nu cred că ignorarea problemei de integrat/cum arată
e o problemă ce poate fi lăsată pe mai încolo.

De ex. eu a-ș pune dokuwiki, însă cum arată dokuwiki din start, mi se
pare un overhead pentru un utilizator ce vrea să dea copy/paste la un
log de pe IRC...

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/