[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Feb 17 19:52:49 EET 2009

În data de Ma, 17-02-2009 la 19:24 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> Salutare,
>
> Văd că nu s-a fixat nimic încă, rămâne joi între 19 și 20 ?
> Stas a început o agendă aici:
> http://ciorne.softwareliber.ro/index.php/view/27515720
> Dacă aveți ceva de adăugat, adăugați ca răspuns acolo. Încercați să
> estimați și durata.
>
> La discuții din astea de obicei se pune un moderator și se cere și se
> dă cuvântul pentru a nu deraia.
> Eu propun ca întâlnirile astea să fie săptămânale, în mod regulat.
> Dacă n-avem agendă, măcar ne salutăm și plecăm.

OK.

Trebui să mă uit și eu în discuțiile trecute. De acolo se pot extrage
puncte pentru agendă.

Agenda Ubuntu nu trebuie amestecată. Aia se rezolvă separat.

Aici ar fi fost frumos un wiki :D

La întâlnirire trecute mai făceam eu o agendă și o publicam pe sl.ro cu
câteva zile înainte.

Oricum asta e prima întâlnire pe IRC așa că vom vedem ce și cum merg
treburile :)

Spor!
--
Adi Roiban