[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Feb 18 11:06:30 EET 2009

În data de Mi, 18-02-2009 la 08:54 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Pentru mine e un efort sa particip la o sedinta in IRC la ora propusa,
> daca e ceva important pot sa fac un efort, dar in nici un caz pentru
> ceva regulat, asa ca saptamina asta e OK, dar nu contati pe mine pe
> termen lung.

Cred că cel mai important punct de pe agenda acestei întâlniri ar fi să
stabilim o dată care să convină celor mai mulți :D

Atunci rămâne pentru maine, joi la ora 19.00.

http://ciorne.softwareliber.ro/index.php/view/76840244 - dar e o prostie
să folosim acest serviciu în scopul editării colaborative.

Mai jos este o agendă propusă

 * Stabilit data pentru intalnirile periodice IMPORTANT!!
 * Decis modul de luare a deciziilor IMPORTANT!!!
 * Pe pagina softwareliber.ro nu se regăsesc informații esențiale de
identitate, cum ar fi cine sunt membrii grupului, ce înseamnă să fii
membru, cum te poți alătura (10 minute)
 * Referitor la subiectul de mai sus, văzut ce progres a făcut Igor și
dacă putem combina ideile :D
 * stabilit nume asociatie
 * vazut cum facem cu statutul asociatie
 * vazut cum stam cu asociatia
 * văzut cum stăm cu pagini de colaborare
 * văzut cum stăm cu puls/stiri/planet .. of, of:D
 * Stabilit unealta de coordonare - wiki, trac, LP ...
 * Bug-urile: #319016 #319934 #323341 #319019 #323357 #319011
 * AJUNGE :)

--
Adi Roiban