[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Feb 18 11:27:47 EET 2009

Eu nu pot maine la 7 deci imi spun acum parerile despre subiecte :)
- intalniri IRC in zile de lucru candva in intervalul  8-11
- mod de luat decizii: au pondere mai mare membri mai activi in caz ca se
ajunge la remize
- nume asociatie orice vreti voi, sunt dispus ca membru fondator, ofer
seriozitate
- daca Igor nu a facut progres, o pagina pusa in bara de navigare WP ce Cine
suntem si cate un paragraf scurt despre fiecare membru activ.
Poate deveni foarte lunga pagina deci poate grupat pe apartentete la
proiecte sau localitate

- puls/stiri: pus in bara de navigare,  contine rapoartele bilunare plus
evenimente importante locale ale membrilor grupului.
- planet: orice continut fara filtrare (m-am resemnat) dar nu apare link de
pe prima pagina, doar de pe pagina de devel sau partile sitului mai mult
pentru noi nu pentru externi. Asta pentru ca deocamdata in planet sunt multe
chestii offtopic sau limbaj mai tare care nu as vrea sa fie identificat cu
activitatile grupului.
- vot pt LP. Va fi open source si nu e cu nimic mai prejos din acest punct
de vedere ca googlegroups si google code care sunt proprietare si de care nu
se leaga nimeni :) Plus ca e deja aici nu trebuie instalat si pierdut vremea
cu el ca si cu un trac.
- avem nevoie neaparat de un wiki, votez pt MediaWiki

Important :la fiecare decizie la intalnire sa se stabileasca cine se ocupa
de ea si o estimare de timp, prea multe facem netransparent :)
Bugurile nu ma uit ce sunt ca am scris destul si nu au link direct sa fie
usor de deschis :)

Nu intentionez sa deschid discutii in acest thread doar am zis ce as fi zis
si pe IRC.

Jani