[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Joi Feb 19 13:13:02 EET 2009

Nu poti decat sa te bazezi pe faptul ca persoanele prezente urmaresc
aceleasi interese ca si tine si ca sunt suficient de informate ca sa
ia niste decizii corecte.

Daca nu poti participa eu zic sa urmezi exemplul lui Jani sa zici pe
lista ce ai de spus referitor la subiectele care vor fi abordate sau
sa gasesti pe cineva din cei care vor fi prezenti sa iti reprezinte
punctul de vedere.

E inevitabila situatia, nici la FLOSSCamp nu au participat cati ar fi
vrut si era in mijlocul vacantei.

Spor

--
Alin Rus