[software-liber] Re: intalnire decizionala IRC

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Feb 19 13:23:15 EET 2009

Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:
> Nu poti decat sa te bazezi pe faptul ca persoanele prezente urmaresc
> aceleasi interese ca si tine si ca sunt suficient de informate ca sa
> ia niste decizii corecte.
>
> Daca nu poti participa eu zic sa urmezi exemplul lui Jani sa zici pe
> lista ce ai de spus referitor la subiectele care vor fi abordate sau
> sa gasesti pe cineva din cei care vor fi prezenti sa iti reprezinte
> punctul de vedere.

Dar am zis deja ca voi participa (desi nu imi e comod). Sper doar sa nu
devina un obicei.

> E inevitabila situatia, nici la FLOSSCamp nu au participat cati ar fi
> vrut si era in mijlocul vacantei.

Mere cu pere, accentul se pune pe "decizional". Jani a spus ce vroia sa
spuna, dar nu va vota nimeni in locul lui.