[software-liber] Re: Booklet Incepatori Linux

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Joi Feb 19 15:27:40 EET 2009

On Thu, Feb 19, 2009 at 3:11 PM, calin.miclaus la gmail.com <
calin.miclaus la gmail.com> wrote:

> I've shared a document with you called "Booklet Incepatori Linux":
> http://docs.google.com/Doc?id=dkwbj2t_12g5rgrqg8&invite=hpbhjw3
>
> It's not an attachment -- it's stored online at Google Docs. To open this
> document, just click the link above.
> ---
>
> Pun invitatia si aici

Ca tot am pus-o, ar trebui sa si zic despre ce e vorba :)
E vorba de o firma ce vinde calculatoare in Arad (Comp-Ar), care pe langa a
doua donatie de harddisk pentru mirror.arlug.ro, va pune un calculator cu
Ubuntu (sau Kiwi, inca nu s-a stabilit) la dispozitia clientilor. Ocazie cu
care ne-am gandit sa punem mana de la mana sa tiparim un booklet care sa fie
un prim pas pentru noii utilizatori (veniti de pe Windows). Booklet-ul
respectiv, trebuie sa poata fi folosit independent de standul in cauza, in
vederea distribuirii cu alte ocazii.

Discutiile pe tema, aici :
http://groups.google.com/group/arlug/browse_thread/thread/a7d676f8f0703ad5
si