[software-liber] Rezultat discuții IRC

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Feb 19 21:11:15 EET 2009

Salut,

Cu chiu cu vai a trecut prima întâlnire decizională IRC :)

Iată ce s-a decis:

 * Următoarea întâlnire, informativă sau parțial decizională, va fi joi,
26 Februarie ora 17.00 FIX.
 * Alex va instala până săptămâna viitoare un trac pentru a avea un
wiki, modalitate de vot, bug tracker și eventual svn. După aceea eu voi
încerca să pun modul de git sau bazaar. SVN e nașpa pentru ce ne trebuie
nouă.
 * S-a decis că deciziile vor fi luate pe o unealtă colaborativă, alta
decât IRC, foarte probabil ceva modul de votare în TRAC.
 * Laura ne va ajuta cu statutul.

În rest s-a discutat puțin despre asociație, dar fără a ajunge la o
conluzie.

Acum să vedem cum merge cu trac-ul și dacă putem lua decizii folosind
trac, sau ne întoarcem la IRC.

Eu zic că agenda de azi a fost pusă greșit, deoarece lucrurile de pe
agendă ar fi trebui discutate pe listă iar pe IRC doar să votăm cu +/-1
și să adaugăm un comentariu.

Cam atât! Dacă am uitat ceva, vă rog să mă corectați!
--
Adi Roiban