[software-liber] Re: trac si lp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Feb 19 23:04:24 EET 2009

În data de 19 februarie 2009, 22:08, Jani Monoses
<jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Salut,
> faina discutia (si distractiva pe alocuri), zic ca a iesit bine pt prima :)
>
> De LP sunt curios, mai ales din partea lui Alex si Nicu (dar si altii care
> nu il preferau) care e ordinea motivelor contra.
> Nu contest decizia de a merge pe trac, daca are si wiki incoroprat, openid
> auth si este cine sa se ocupe de el fain.
>
> Deci:
>
> * ca e inca proprietar
> * ca e prea asociat cu ubuntu/canonical
> * ca tre sa iti faci un cont (daca avea openid era ok?)
> *altceva?

Mai spuneam eu de picătura în ocean, adică ca și diferența între
softwareliber.ro și softwareliber.free.fr cu niște bannere de la
free.fr pe sus.
Pentru un nou venit e greu să facă deosebirea între launchpad și
softwareliber.ro.
Launchpad nu e chiar un sourceforge.net/berlios.de/code.google.com în
opinia mea.

Tot asociat subiectului, pe viitor trebuie să avem autentificare unică
în toate uneltele noastre, și nu putem face asta dacă folosim unelte
proprietare. Nu degeaba OpenId-ul nu are sucessul scontat. Unii oameni
văd redundantă vizita pe un alt sait pentru autentificare. E un pas în
plus.

Nu reușesc să fac util launchpad-ul în cazul softwareliber. La un
moment dat primeam o grămadă de email-uri de la toate bug-urile.
Mailurile vin cu From modificat în expeditor, lucru foarte iritant
dacă vrei să pui un filtru, trebuie sa-l pui pe conținutul mesajului,
ceea ce nu-mi place. Nici să nu mai primesc mailuri deloc nu-mi place.
Vreau să aleg despre ce să primesc mailuri. Ca și cum mă abonez la
schimbările dintr-o pagină wiki.

Eu consider o provocare să folosesc ori de câte ori pot software
liber, de aceea m-am oferit eu să instalez trac-ul. Iar dacă ceva
nu-mi convine, vreau să pot schimba, nu să mă adaptez la o formă
impusă.