[software-liber] Re: trac si lp

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Feb 19 23:37:26 EET 2009

Apoi LP e fix ce vrea și code.google.com / sf/ berlios + integrarea
foarte faină a proiectelor și partajarea bug-uri și a altor resurse.

code.google.com / sf/ berlios sunt doar un fel de trac multiproiect.

Oricum pe trac vom intra doar noi... cei care știm despre grup.

Nu vreau ca wiki-ul sau bug-urile sau mai știu eu ce să fie de interes
public.

Pentru public există www.sl.ro

Nu cred că are rost să ne chinuim cu branding pentru trac.

LP pune chiar foarte multe antete și este mult mai ușor de filtrat decât
Trac.
În plus în LP poți comenta bug-uri fără să fie nevoie de intri pe
web :D... fază super tare.

Și în LP și în Trac poți să te abonezi la un BUG, atâta tot că în LP era
configurat să aboneze automat toți membrii echipei.

Eu am lucrat pentru dezvoltare de software atât cu Trac cât și cu LP.
Ambele sunt faine și îmi place și Trac... doar că la trac ai de
șurubărit și estimez efortul de instalare trac + alte cele la 5MD.

Din acest motiv ași fi mers pe ceva hosted.

Oricum Trac are wiki fain iar Blueprinturile din LP sunt pușcate.

Acum nu știu cât de tare sunteți porniți împotriva lui LP, dar eu zic că
după ce va fi open source, va fi o soluție de vis pentru multe proiecte:
găzduit, software liber + funcționalități faine!

Fază cu vrem autentificare unică e una, dar trebuie să vedem și cum
facem asta... nu o sa fie ușor. OpenID ar putea ajuta.

Cred că WP știe OpenID și ar fi ușor de integrat cu LP. Sunt curios cum
stă  treaba cu Trac, ultima dată când m-am uitat nu era foarte ușor.

Eu înțeleg că este o provare că folosim software liber dar cu toate
astea mulți folosim gmail, ymsg, flash .. etc

Sunt OK și cu Trac-ul și cum spuneam îmi place și Trac dar nu sunt sigur
dacă efortul depus pentru instalare și configurarea trac nu era mai bine
folosit de exemplu pentru stabilirea statutului.

Spor!
Adi

În data de Jo, 19-02-2009 la 23:09 +0200, Jani Monoses a scris:

--
Adi Roiban