[software-liber] Re: wiki

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Feb 20 15:29:41 EET 2009

2009/2/20 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>

> On Tue, 2009-02-17 at 14:15 +0200, Jani Monoses wrote:
>
> Să nu zică lumea că-s nesimțit și nu vin cu propuneri, aici e un Wiki de
> care mi-a plăcut.
>
>  <http://soultcer.net/wiki/Code/eWiki>

Nu zice nimeni ca esti nesimtit. Eu zic doar ca tot timpul cauti solutii mai
extravagante decat e cazul pentru un grup asa modest cum suntem noi :)
Ce are mediawiki? Iar daca se merge pe trac am inteles ca are wiki in el. Ai
asa mult timp ca tot vrei sa faci checkouturi si sa traiesti cu software din
trunk doar ca e mai cu mot? :)