[software-liber] Re: wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Feb 20 16:09:56 EET 2009

On Fri, 2009-02-20 at 15:47 +0200, Jani Monoses wrote:

>         Nu, doar că nu-s de părerea că ce e evident e și cel mai bun.
>
> Cand ne gandim ce e mai bun un factor foarte important e
> familiaritatea 1) a utilizatorilor si
> 2) a celor are ar putea sa te ajute la admin.

Și atunci de ce nu mergem pe svn dacă e pentru mase?
Atât bzr cât și git/hg mi se par la fel de complicate în fața
binecunoscutului svn pe care îl știu majoritate...

> Lumea stie sa foloseasca trac si wikmedia deci nu tre sa invete un nou
> workflow. Iar daca tu esti in sesiune si nu ai timp de hackuit
> sigur gasim mai usor pe cineva sa seteze ceva in mediawiki decat in
> care o fi 'coolest wiki of the week'

Să nu fac sondaj la cât de multă lume știe diferența înre trac și
mediawiki... :)

> Infrastructura asta ne trebuie sa ne ajute sa facem odata treaba
> efectiva si sa nu ne stea in drum, nu sa
> tot hackuim la ea

Straniu, pân acum am avut impresia că numai eu hack-uiam...

> Daca ti se pare boring fa un labs.softwareliber.ro unde poti fi mad
> scientist si incerci tot ce iti place cu gravatar, hackerfacebook,
> lizardfeed, twitter, tinyurl si tot felul de lucruri bleeding edge,
> dar astora mai conservatori da-ne chestii simple si nu fa experimente
> pe noi :)

Am lolita.c7obs.net care stă chiar lângă baikonur, acolo am playground
cu xen peste.
Dacă e să mă explic, atunci motivul pentru care chiar încerc să aduc
lucrurile noi în grup, e pentru că altfel m-aș plictisi.
Însă dacă deranjează, sorry...

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/