[software-liber] Re: wiki

Vin Feb 20 16:26:01 EET 2009

2009/2/20 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> Și atunci de ce nu mergem pe svn dacă e pentru mase?
> Atât bzr cât și git/hg mi se par la fel de complicate în fața
> binecunoscutului svn pe care îl știu majoritate...

> Să nu fac sondaj la cât de multă lume știe diferența înre trac și
> mediawiki... :)

> Straniu, pân acum am avut impresia că numai eu hack-uiam...

Pentru ca iti place sa faci asta!

Eu unul nu inteleg de ce a trebuit sa schimbam:
- logo-ul
- site-ul vechi (cjfsg), alte cateva ori
- tema la planet de nspe ori
- galeria

Din punctul meu de vedere cand s-a zis ca trebe wiki primu lucru care
imi vine in cap e mediawiki.
Daca vrei gasesti zeci de proiectele si tot felu de hack-uri de wiki.
Trebuie ceva reliable si care sa fie cunoscut de toata lumea.

Vorba lu' Alex Szasz apt-get install mediawiki

Eu am inteles ca tu lucri cel mai mult si nu-ti convine cand cineva nu
e de acord cu multe din decizile pe care le iei, dar de cele mai multe
ori poate nici nu era nevoie de munca aia. No offence mate.

A zis Alex ca se ocupa de ele ok. Prioritatea e sa vedem cu asociatia,
sa vedem cu DFD toate briz-briz-urile astea n-au nici o prioritate in
opinia mea.

Spor

--
Alin Rus