[software-liber] Re: wiki

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Feb 20 16:32:51 EET 2009

> Și atunci de ce nu mergem pe svn dacă e pentru mase?
> Atât bzr cât și git/hg mi se par la fel de complicate în fața
> binecunoscutului svn pe care îl știu majoritate...

nici un wiki nou e asa de fundamental mai bun ca wikimedia decat sunt DVCS
fata de svn.
Zic sa nu luam chestii noi daca nu au avantaje MAJORE fata de cele
consacrate.

> Să nu fac sondaj la cât de multă lume știe diferența înre trac și
> mediawiki... :)

> Straniu, pân acum am avut impresia că numai eu hack-uiam...

Pai da, dar in timpul asta nu faci altceva mai prioritar poate :)

> Am lolita.c7obs.net care stă chiar lângă baikonur, acolo am playground
> cu xen peste.
> Dacă e să mă explic, atunci motivul pentru care chiar încerc să aduc
> lucrurile noi în grup, e pentru că altfel m-aș plictisi.

M-am prins :)

> Însă dacă deranjează, sorry...

Nu dereanjeaza dar una e ce faci sa inveti chestii noi si sa nu te
plictisesti si alta e sa faci ceva mai boring daca asta ne trebe la site.
Nu merg astea mana in mana tot timpul. Zici ca nu ai timp de site cand nu ai
si ca vrei sa hackuiesti si se accepta, toti facem din astea.
Doar cand e vorba de site trbeuie soluti imai conservatoare, nu e loc de
experimente si beta test altfel in veci nu o sa fie gata si nu va putea
reprezenta fata online a grupuli si a asociatiei?

Uite un site de-al unor non tehnici, informatii relevante, stil dragut,
utilizabil.

http://ecostepsproject.info/

Noua ne lipseste continut si stil, asta e responsabilitatea tuturor si
oricince e invitat sa imbunatateasca (deci nu ma adresez tie aici)
Dar adaugand brizbrizuri si hackereli nu imbunatatim nimic cat timp
continutul e aproape 0 (aici ma adresez tie ;)

Jani