[software-liber] Re: wiki

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Feb 20 16:39:56 EET 2009

On Fri, 2009-02-20 at 16:26 +0200, Rus-Rebreanu Alin-Florin wrote:

> Pentru ca iti place sa faci asta!

Yep aici ai dreptate, insa daca e inutil pot sa o fac doar petru mine.

> Eu unul nu inteleg de ce a trebuit sa schimbam:
> - logo-ul
> - site-ul vechi (cjfsg), alte cateva ori
> - tema la planet de nspe ori
> - galeria

Nu le-am schimbat (ma refer la ce cerusem eu din cele mai de sus), ci
doar le-am pus la punct, sau am încercat să le pun la punct.

Apropo din ce am cerut, a fost doar site-ul și galeria.
Planet-ul a fost schimbat odată de Igor pentru că se cerea musai de
comunitate să fie pus planet-ul, iar apoi a fost integrat de mine când
s-a finalizat subiectul look-ului la softwareliber.ro

> Din punctul meu de vedere cand s-a zis ca trebe wiki primu lucru care
> imi vine in cap e mediawiki.
> Daca vrei gasesti zeci de proiectele si tot felu de hack-uri de wiki.
> Trebuie ceva reliable si care sa fie cunoscut de toata lumea.
>
> Vorba lu' Alex Szasz apt-get install mediawiki

Nu am zis nimic de mediawiki, însă de aceea există alternative, că au
plusuri și minusuri. Odată ce poți alege, e inutil să renunți la acest
lucru.

> Eu am inteles ca tu lucri cel mai mult si nu-ti convine cand cineva nu
> e de acord cu multe din decizile pe care le iei, dar de cele mai multe
> ori poate nici nu era nevoie de munca aia. No offence mate.

Tot timpul am fost de acord cu schimbări atunci când acestea erau
discutate și luate deciziile în intervalul de timp uman. Mi se pare
inutil să întind o discuție pe un anumit subiect cu săptămânile. Tot cu
ce nu am fost de acord au fost decizii luate după ce s-a ajuns odată la
o concluzie.

> A zis Alex ca se ocupa de ele ok. Prioritatea e sa vedem cu asociatia,
> sa vedem cu DFD toate briz-briz-urile astea n-au nici o prioritate in
> opinia mea.

Discutabil. Eu încă sper că o să iasă ceva fain din încercarea noastră
de a deveni „corporate”.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/